An Unbiased View of لمینت دندان در اصفهان

Wiki Article

به طور کامل در مورد لمینت دندان تحقیق کنید و انتظارات واقع بینانه ای از این روش درمانی داشته باشید.

ایشان همراه با تیمی مجرب انواع خدمات زیبایی و ترمیمی دهان و دندان مانند روکش، لمینت و کامپوزیت و خدامت ترمیمی را به زیباجویان و متقاضیان ارائه می دهد.

مزایای استفاده از خدمات پزشکی لمینت دندان دکترتو کلینیک 

جستجو در اینترنت: در اینترنت به دنبال دندانپزشکانی باشید که در زمینه لمینت دندان تخصص دارند.

لمینت سرامیکی ایمکس آلمانی (هر واحد) کلینیک دندانپزشکی گلفام

نمونه ایپملنت دندان دکتر مسیح اثناعشری اطلاعات تماس مطب دکتر مسیح اثناعشری:

•لمینت متحرک: لمینت متحرک در دو نوع سفارشی و اسنپ آن اسمایل انجام می‌شود. لمینت سفارشی براساس قالب دندان‌ها ساخته می‌شود اما لمینت اسنپ آن اسمایل روکش‌های آماده‌ای هستند که در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند. 

شکل دهی و تراشیدن: پس از خشک شدن here کامل، کامپوزیت با استفاده از ابزارهای خاص شکل داده می شود تا به شکل دندان طبیعی برسد.

قیمت هر واحد لمینت بر حسب تبحر دندانپزشک ، جنس و برند لمینت متفاوت می باشد. تشخیص اینکه لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است به نظر دندانپزشک متخصص بستگی دارد.

برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کامپوزیت در جدول زیر لیست شده است:

سرویس‌دهندگان دارای تخصص و فوق‌تخصص دکترتو کلینیک انواع لمینت دندان را از بهترین برندها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهند. 

پس از دریافت لمینت از آزمایشگاه، دندانپزشک تناسب و رنگ لمینت را بررسی کرده و تنظیمات لازم را انجام می دهد. سپس قبل از استفاده از ماده باندینگ روی لمینت و دندان، سطح دندان را تمیز و حکاکی می کنند.

این روش شامل برداشتن یک لایه نازک از سطح جلوی دندان و پوشاندن آن با کاور نازک و شفاف و مواد مختلفی مانند پورسلن، کامپوزیت یا سرامیک است.

کامپوزیت دندان به دلیل شباهت رنگ و بافت طبیعی دندان‌ها، محبوبیت زیادی در درمان‌ های زیبایی دندان دارد. این ماده به راحتی قابل اعمال و شکل دهی است و باعث می شود تا ترمیم دندان طبیعی و زیبا به نظر برسد.

Report this wiki page